Ремонт пневмопідвіски Київ
Ознаки несправності
Старт двигуна знаменується довільним підняттям передньої чи задньої частини кузова;
Задок-передок автомобіля опускається при вимкненому двигуні;
Систематична довільна зміна кліренсу;
Просідання однієї зі стійок, будь-якої;
Сервісний режим в електронному блоці управління блокує доступ до даних про розвал-сходження в авто. Крім збереження висоти кузова над поверхнею дороги, автоматичного контролю, пневмопідвіска має додаткові переваги:
Наявність електронно-керованих комплектуючих дозволяє змінювати рівень кузова з урахуванням особистих переваг, стану дорожнього покриття;
збільшення вантажопідйомності автомобіля;
Стабільне проходження поворотів на будь-якій швидкості;
Незалежно від методу розподілу ваги, також завантаженості салону, підвіска утримує постійну висоту кузова позашляховика;
Гасіння нерівностей дороги, простота паркування біля бордюрів;
Блок керування дозволяє відключати автоматичні функції чи повністю всю систему;
Поточний стан підвіски відображається на світлодіодній панелі. До найпоширеніших несправностей підвіски іноземного авто належать:
Втрата повітря через пневмомагістралі або пневмоподушки;
Зношування поршнів компресорів;
Проблеми із блоком клапанів. Наявність проблем із підвіскою визначаються такими ознаками:
Кузов западає при вимкненому двигуні;
Запуск двигуна піднімає задню частину іномарки;
При швидкій їзді опускається до, під час зупинки знову піднімається;
Плаваюча кліренс;
Неможливість виставити розвал-сходження.
Ремонт рульової рейки Київ
Ремонт кермової рейки Київ включає наступні роботи:
- розбирання рульової рейки;
- дефектування;
- заміну зношених елементів та/або ремкомплекту;
- гільзування (заміну) корпусу або шліфування - якщо необхідно;
- збирання рейки.
Якщо рейка обладнана гідро- чи електропідсилювачем, ремонт ускладнюється. Для рейок з ГПК додається:
- діагностика на спеціальному стенді - майстер перевіряє тиск та пропускання рідини в системі;
- дефектування дефектування розподільника та наступний ремонт, якщо потрібно;
- встановлення нового ремкомплекту - заміна втулок рульової рейки, силових сальників, гумових та тефлонових кілець, підшипників;
- заміна елементів розподільника: котушки золотника, підшипників;
- якщо потрібно, майстер гільзує корпус розподільника або замінить вузол у зборі.
Ремонтуючи рейку з ЕПК, майстер усунення несправностей механічної частини, а також перевіряє роботу електрики та електроніки, знімає помилки check, калібрування або змінює датчики.
Записатися