Завантаження

Розвал сходження Київ. Регулювання кутів установки коліс автомобіля

Розвал-сходження 3Д

Розвал-сходження 3Д

Розвал-сходження Київ


Регулювання кутів установки коліс автомобіля у Києві СТО Марс проводиться таким чином.

Перед початком регулювання досвідчений майстер уважно оглядає машину, робить діагностику ходової частини, перевіряє тиск у колесах. Адже якщо елементи підвіски пошкоджені або зношені, точно виставити кути установки коліс не можна. Після цього робить постановку автомобіля на стенд. Ми використовуємо італійське обладнання із системою самокалібрування, що дозволяє отримувати результати регулювання з визначною точністю. Всі дані з історії регулювання зберігаються в базі даних, таким чином можна відслідковувати динаміку порушень кутів і регулювання.

Розвал-сходження, коли це потрібно.

  • * Після ремонту ходової частини автомобіля, коли було проведено заміну будь-яких частин.
  • * Після будь-яких робіт, що призводять до зміни кліренсу.
  • * Якщо з'явився відведення машини в бік або кермо змінило положення при прямолінійному русі.
  • * Автомобіль керується занадто туго або, навпаки, дуже легко, погано тримає дорогу.
  • * Шини дуже швидко зношуються.
  • * Автомобіль веде убік при гальмуванні.
  • * Поганий самоповернення керма при виході з повороту.
  • * Після процесу обкатки нового автомобіля або у разі купівлі уживаного.
  • * Якщо пробіг після останнього регулювання становить понад 15 000 кілометрів.
  • * Після зміни шин у сезони.

Навіщо робити розвал сходження


Результатом правильно зробленого розвалу сходження буде:

  • Стійкість автомобіля
  • Керованість автомобіля
  • Зниження зносу шин
  • Економія палива

При проходженні регулювання ви отримуєте роздруківку, в якій розписані значення всіх кутів.

  • • кути розвалу правого та лівого коліс (для передньої та задньої підвіски)
  • • кути сходження правого та лівого коліс (для передньої та задньої підвіски)
  • • зміщення передньої та задньої осі автомобіля;
  • • поздовжній та поперечний кут нахилу осі повороту колеса;
  • • кут руху автомобіля.

На самому початку перевіряється, що всі кути, що вимірюються, знаходяться в допустимих діапазонах.
Якщо якісь значення виходять за межі норми, їх регулюють за допомогою спеціальних регулювальних вузлів, які передбачені
конструкцією підвіски. Як правило, це ексцентрикові болти, які при обертанні в той чи інший бік змінюють точку кріплення елемента підвіски до кузова.

Запишись на регулювання розвалу прямо зараз і збережи свій автомобіль від передчасного зносу та поганої керованості

Записатися