Як відомо, вбиває не швидкість, а дуже швидка зупинка. Щоб автомобіль зупинявся з потрібним темпом, інтенсивністю, та в потрібному місці, інженери придумали гальмівну систему.
Гальмівна система автомобіля буває дискова, барабанна, або трапляються випадки коли обидва типа зустрічається на одному автомобілі. А ще є система парковочного гальма, що забезпечує стояння автомобіля на місці і гарантує що ви його знайдете там де залишили.
Ми не будемо розписувати в чому різниця, які переваги має та чи інша система, зупинимося лише на технічній складовій, яка має бути абсолютно справною.
Диски - Основний елемент у вигляді диска з чугуна чи кераміки, який сприймає на себе основне навантаження і перетворює мехїанічну роботу в теплову. Дуже важливо щоб вони були цілі, а знос був не більше ніж допустимий. Основні параметри для контролю - стан поверхні і товщина диску.
Барабани. Виконують ту саму функцію як і диски, тільки мають форму барабана, а робоча поверхня схована всередині що ускладнює диагностику.
Гальмівні колодки. Це основний фрікціон, який впливає фізично на диск чи барабан і змушує автомобіль зупинятися. Має властивість зношуватись, тому дуже важливо контролювати товщину фрікційної накладки.
Гальмівні трубки і шланги - передають зусилля від педалі до гальмівного супорту через тиск гальмівної рідини. Якщо іх пошкодити, гальмівна рідина витече, а гальма не спрацюють.
Гальмівна рідина. Дуже крута штука, яка не піддає корозії і змащує інші вузли, витримує великий тиск і температуру. Передає зусилля від педалі гальм до гальмівних колодок. Але має недолік - впитує вологу з оточуючого середовища, тому дуже важливо контролювати її стан, кількість і вчасно міняти.
Гальмівний супорт. Механізм який утримує гальмівні колодки біля диску і передає через поршень зусилля на колодки.
Направляючі гальмівного супорта. Дозволяють йому рухатись відносно диска на задану відстань що забезпечує щільне прилягання колодок до диска з обох сторін.
Ми перевіряємо:
Стан гальмівної рідини на наявність вологи та забруднення спеціальним електронним приладом;
Стан гальмівних шлангів, трубок;
Стан головного циліндра гальм;
Стан колодок, дисків, міряємо товщину диска, наявність зносу.
Стан напрямних скоб, наявність пошкоджень пильовиків супорта;
Стан направляючих супорта. Їх рухомість.
Стан тросів гальма стоянки і перевіряємо його роботу.
Для цього скидаємо колеса, відкидаємо супорта, і все ретельно перевіряємо і заміряємо.
Подбай про безпеку, запишись на диагностику гальмівної системи.
Діагностика гальмівної системи - Ваш шлях до високоякісного обслуговування
Також ми пропонуємо такі додаткові послуги як заміна розпилювачів форсунок, оскільки необхідно уважно доглядати за авто для забезпечення ефективності та надійності вашого автомобіля. Наше завдання - надати вам гантований сервіс який підходить вашому автомобілю, також якщо ви в пошуку де отримати якісний ремонт мкпп, обов'язково звертайтесь до нас адже ціна та якість роботи неодмінно вас здивують, дізнатися більше ви зможете серед сторінок сайту STO MARS.