Завантаження

Діагностика гальмівної системи

Наші послуги
Діагностика гальмівної системи

Діагностика гальмівної системи

Діагностика гальмівної системи

Що таке гальмівна система.

Як відомо, вбиває не швидкість, а дуже швидка зупинка. Щоб автомобіль зупинявся з потрібним темпом, інтенсивністю, та в потрібному місці, інженери придумали гальмівну систему.

Гальмівна система автомобіля буває дискова, барабанна, або трапляються випадки коли обидва типа зустрічається на одному автомобілі. А ще є система парковочного гальма, що забезпечує стояння автомобіля на місці і гарантує що ви його знайдете там де залишили.  

Ми не будемо розписувати в чому різниця, які переваги має та чи інша система, зупинимося лише на технічній складовій, яка має бути абсолютно справною.

Диски - Основний елемент у вигляді диска з чугуна чи кераміки, який сприймає на себе основне навантаження і перетворює мехїанічну роботу в теплову. Дуже важливо щоб вони були цілі, а знос був не більше ніж допустимий. Основні параметри для контролю - стан поверхні і товщина диску.

Барабани. Виконують ту саму функцію як і диски, тільки мають форму барабана, а робоча поверхня схована всередині що ускладнює диагностику.

Гальмівні колодки. Це основний фрікціон, який впливає фізично на диск чи барабан і змушує автомобіль зупинятися. Має властивість зношуватись, тому дуже важливо контролювати товщину фрікційної накладки.

Гальмівні трубки і шланги - передають зусилля від педалі до гальмівного супорту через тиск гальмівної рідини. Якщо іх пошкодити, гальмівна рідина витече, а гальма не спрацюють.

Гальмівна рідина. Дуже крута штука, яка не піддає корозії і змащує інші вузли, витримує великий тиск і температуру. Передає зусилля від педалі гальм до гальмівних колодок. Але має недолік - впитує вологу з оточуючого середовища, тому дуже важливо контролювати її стан, кількість і вчасно міняти.

Гальмівний супорт. Механізм який утримує гальмівні колодки біля диску і передає через поршень зусилля на колодки.

Направляючі гальмівного супорта. Дозволяють йому рухатись відносно диска на задану відстань що забезпечує щільне прилягання колодок до диска з обох сторін.

 

Ми перевіряємо:

Стан гальмівної рідини на наявність вологи та забруднення спеціальним електронним приладом;

Стан гальмівних шлангів, трубок;

Стан головного циліндра гальм;

Стан колодок, дисків, міряємо товщину диска, наявність зносу.

Стан напрямних скоб, наявність пошкоджень пильовиків супорта;

Стан направляючих супорта. Їх рухомість.

Стан тросів гальма стоянки і перевіряємо його роботу.

Для цього скидаємо колеса, відкидаємо супорта, і все ретельно перевіряємо і заміряємо.

Подбай про безпеку, запишись на диагностику гальмівної системи.

Записатися

Діагностика гальмівної системи - високоякісне обслуговування автомобілів в Києві

STO MARS - це Топ СТО в Києві, який має послуги по: комп ютерна програма діагностика автомобіля або технічне обслуговування ходової частини преміум-класу. Наша мета полягає в тому, щоб ви отримали максимальний комфорт та високоякісний сервіс автомобіля. Щоб дізнатись, яка ціна заміни підшипника ступиці або скільки коштує діагностика автомобіля запитайте нашого консультанта по телефону, наша компетентна команда направить вас та гарантує вам найкращий технічний догляд за автомобілем.

Діагностика гальмівної системи - Ваш шлях до високоякісного обслуговування

Також ми пропонуємо такі додаткові послуги як заміна розпилювачів форсунок, оскільки необхідно уважно доглядати за авто для забезпечення ефективності та надійності вашого автомобіля. Наше завдання - надати вам гантований сервіс який підходить вашому автомобілю, також якщо ви в пошуку де отримати якісний ремонт мкпп, обов'язково звертайтесь до нас адже ціна та якість роботи неодмінно вас здивують, дізнатися більше ви зможете серед сторінок сайту STO MARS.