Завантаження

Ремонт пневмопідвіски Київ, ремонт рульової рейки у Києві

Ходова частина

Ходова частина

Ремонт пневмопідвіски Київ


Ознаки несправності
Старт двигуна знаменується довільним підняттям передньої чи задньої частини кузова;
Задок-передок автомобіля опускається при вимкненому двигуні;
Систематична довільна зміна кліренсу;
Просідання однієї зі стійок, будь-якої;
Сервісний режим в електронному блоці управління блокує доступ до даних про розвал-сходження в авто. Крім збереження висоти кузова над поверхнею дороги, автоматичного контролю, пневмопідвіска має додаткові переваги:

Наявність електронно-керованих комплектуючих дозволяє змінювати рівень кузова з урахуванням особистих переваг, стану дорожнього покриття;
збільшення вантажопідйомності автомобіля;
Стабільне проходження поворотів на будь-якій швидкості;
Незалежно від методу розподілу ваги, також завантаженості салону, підвіска утримує постійну висоту кузова позашляховика;
Гасіння нерівностей дороги, простота паркування біля бордюрів;
Блок керування дозволяє відключати автоматичні функції чи повністю всю систему;
Поточний стан підвіски відображається на світлодіодній панелі. До найпоширеніших несправностей підвіски іноземного авто належать:

Втрата повітря через пневмомагістралі або пневмоподушки;
Зношування поршнів компресорів;
Проблеми із блоком клапанів. Наявність проблем із підвіскою визначаються такими ознаками:

Кузов западає при вимкненому двигуні;
Запуск двигуна піднімає задню частину іномарки;
При швидкій їзді опускається до, під час зупинки знову піднімається;
Плаваюча кліренс;
Неможливість виставити розвал-сходження.

Ремонт рульової рейки Київ


Ремонт кермової рейки Київ включає наступні роботи:

  • розбирання рульової рейки;
  • дефектування;
  • заміну зношених елементів та/або ремкомплекту;
  • гільзування (заміну) корпусу або шліфування - якщо необхідно;
  • збирання рейки.

Якщо рейка обладнана гідро- чи електропідсилювачем, ремонт ускладнюється. Для рейок з ГПК додається:

  • діагностика на спеціальному стенді - майстер перевіряє тиск та пропускання рідини в системі;
  • дефектування дефектування розподільника та наступний ремонт, якщо потрібно;
  • встановлення нового ремкомплекту - заміна втулок рульової рейки, силових сальників, гумових та тефлонових кілець, підшипників;
  • заміна елементів розподільника: котушки золотника, підшипників;
  • якщо потрібно, майстер гільзує корпус розподільника або замінить вузол у зборі.

Ремонтуючи рейку з ЕПК, майстер усунення несправностей механічної частини, а також перевіряє роботу електрики та електроніки, знімає помилки check, калібрування або змінює датчики.

Записатися